Nytt blogginnlegg ifra meg Karoline på 22 år, som er Født i Feil Kropp (Transseksuell)

Hei igjen!

Jeg var i denne helgen, på en helgetur over til Bergen...."Vestlandets by"..... DET VAR GØY, OG SPENNENDE!

På Fredagen når jeg startet med å reise ifra Sandefjord Lufthavn, med Widerøe over til Flesland var det en helt utrolig start. Flyturen over var skikkelig fin...Så mange vakre fjell, som hadde så masse snøtopper på seg, og som var så høye og fine å se på.....Skikkelig stilig å se på under flyvningen over. Når jeg kom frem....Ikke overraskende vær å få....Selvfølgelig regnvær......Det regnet, og regnet, og regnet....hele tiden.....Ellers den første dagen skjedde det ikke så mye....Jeg spiste middag på hotellet på kvelden, før jeg bare la meg :)

På lørdagen skulle det skje saker og ting, vettu....Jeg skulle få se min fetter igjen som har vært ute på en lang lang seiltur......Jeg skulle så se han, og å se på at Statsraad Lehmkuhl...Sjøforsvarets kanskje største STOLTHETS skip komme seilende inn på bryggen i sentrum på ettermiddagen....Kjempe fint skip det var, og så utrolig gøy, artig, spennende, og fantastisk innseiling å se på ifra bryggen der vi stod å så på at den kom inn. <3

Ikke nok med å se på innseilingen, fikk vi også alle sammen en omvisning på skipet ifra alle som hadde seilt med den...DETTE VAR OGSÅ HELT UTROLIG FANTASTISK syns jeg. Mye av tankene mine var bare...."Å herregud som dere har levd i over nesten 3 måneder for å seile så langt som dere har gjort" hehehe.

Men selve opplevelsen av å være en del av sjøforsvaret ved å være på skipet....SKIKKELIG HERLIG DRØM....Selv om jeg visste at jeg ikke var en del av de....Drømte meg litt bort inni hodet mitt på det der.....hehe.....Artig, og DRITKUL opplevelse å få oppleve i livet. :) Men selvfølgelig regnet det også den dagen....Ingen overraskelse....:) Ellers videre på lørdags ettermiddagen etter omvisningen ble jeg med fetteren min, og kjæresten hans hjem til de, der hvor de serverte hjemmelaget grøt, og saft...Mmm....Kjenner fremdeles i magen at den kjempe gode grøten jeg fikk er der...Neida...Men det var KJEMPE god grøt jeg fikk servert...såå tusen takk snille fetter, og kjæresten din Mina, for at jeg fikk VERDENS BESTE grøt servert av dere! :) <3 hihihi.

Videre ellers på lørdagskvelden, gikk jeg ut på Friday's i sentrum å spiste. Det var ganske mye folk der, og skikkelig fullbooket videre ut kvelden, så glad for at jeg var der tidlig på kvelden slik at jeg fikk middag :)

Så kom søndagen...Altså i går da...Når jeg skulle dra tilbake mot Sandefjord igjen, mot Torp Lufthavn for å reise hjem igjen.....Vil helst ikke fortelle hvordan ettermiddagen var, fordi den var gaaanske kjedelig....I og med at jeg nå kom til Flesland klokken 12:00 på ettermiddagen....Så ble det noen timer som jeg fikk slått i hjel på flyplassen....Kanskje like greit når jeg tenker på det nå...Hihihi...Da rakk jeg i hvert fall flyet mitt, og hadde i hvert fall goood tid på flyplassen :) <3

Så de samme fine fjellene, som jeg så på Fredagen når jeg dro over på Fredagen i går kveld....Det var en HELT NYDELIG himmel under reisen hjem i går.....Himmelen var gul, og hadde en KJEMPEFIN rosa stripe under det guule.....HELT NYDELIG himmel på 35000 fot å få med seg, syns jeg! :) Fikk ikke bilde, men husker at det var en HELT FANTASTISK himmel å se på, under hele fyturen hjem tilbake til Torp flyplass i går kveld. :):) <3 Flyet vårt ble også 15 minutter forsinket ut fra Flesland i går kveld, når vi skulle dra avgårde.....Det syns jeg ikke var helt fint....Vi ble også 15 minutter forsinket under innflyvningen til Torp også.....Ganske kjipt, og litt sånn.....ikke dårlig gjort...men litt kjedelig at selskapet skulle bli litt forsinket bare...:) Men Men...fort gjort at noen ganger, på at flyselskaper blir forsinket...:)

Så det var denne helgeturen til Bergen for denne gang....Kommer kanskje flere turer til Bergen ved senere annledning...Hvem vet... :) Min neste helgetur som jeg tar blir fra Fredag 18 Desember, til Søndag 20 Desember...:) Da skal jeg ned til den Syd-Jyllandske byen Billund for å treffe noen som jeg kjenner der nede...:) Det blir KOSELIG! Gleder meg masse til det!

Kommer til å fortsette med å legge ut blogginnlegg her inne litt jevnligere fremover :)

Klem, og masse kos ifra meg

Karoline Aaseth, 22 år som er Født i Feil Kropp (Transseksuell), Lesbisk, og som har Asperger Syndrom Diagnose (ASD) Tilstand.